Khaibar!!! Khaibar Ya Yahud!!!

Wahai Kaum Muslimin sekalian!!

Sedarkah kalian bahawa di saat ini, angka korban di Gaza sudah mencecah 534 orang…
Bukan orang lain yang diratah oleh kaum la’natuLLAH Yahudi di sana melainkan saudara kita sendiri… saudara sekeyakinan dan saudara se’aqidah kita.

Serangan sudah masuk hari ke sepuluh, tapi cuba lihat apakah yang telah berjaya kita lakukan untuk menangani masalah ini. Tidak guna diwujudkan perjanjian damai kerana ALLAH SWT sendiri telah berjanji bahawa kaum anjing itu tidak akan sekali-kali redha terhadap Islam selagi kita tidak mengikut telunjuk jari-jari kotor mereka!!!

Janganlah sekali lagi kita menggadai maruah dan kredibiliti kita dengan mengadakan perjanjian seperti Pelan Damai (Road Map To Peace) dan lain-lain kerana tiada gunanya kita berbai’ah dengan kaum yang sudah berkali-kali kita mengadakan perjanjian damai dengan mereka tetapi mereka curang terhadap perjanjian-perjanjian itu!! Janganlah berani pihak FATAH sekali lagi ingin berdamai dengan musuh yang terang nyata itu!!

Wahai kaum Muslimin! Di manakah perginya semangat persaudaraan yang kita canang-canangkan dahulu? Sedarlah bahawa kita adalah kaum yang ramai bilangannya dan pasti dapat mengatasi mereka itu!! Kita pasti menang, maka bergeraklah ke arah kemenangan itu!!!

Wahai HAMAS! Jangan pernah putus asa! Jangan pernah mengaku kalah! ALLAH SWT bersama-sama orang-orang yang beriman! Kami akan sentiasa berada bersama kalian untuk membantu kalian!! Kami sentiasa mendoakan kemenangan kalian!! Jangan mundur dari perjuangan wahai Hizb ALLAH!!

Wahai golongan Fatah! Janganlah kalian berani untuk sekali lagi menjatuhkan air muka bangsa Muslimin kita dengan mengadakan perjanjian-perjanjian dengan bapak pendusta la’natuLLAH itu! Kalian pernah mengkhianati hak pelarian Palestin yang terusir dari tanah air mereka sejak tahun 1948! Kalian iktiraf negara Israel melalui perjanjian-perjanjian damai seperti Madrid, Oslo, dan Pelan Damai (roadmap to peace) yang sangat menghinakan!! Sudah cukuplah kalian menconteng arang membuktikan kebaculan dan kepenakutan kalian itu! Jadilah Muslim sejati!! Angkatlah senjata dan perangilah dajjal-dajjal la’natuLLAH itu!!

Wahai kaum Yahudi Israel la’natuLLAH!! Kalian amat mengetahui bahawa kalian adalah kaum yang dijanjikan dengan kekalahan yang pasti!! Kami pasti akan mengatasi kalian!! Anjing-anjing kami akan meratah dan merobek daging kalian!! ALLAH SWT akan pecah-belahkan pakatan hina kalian!! ALLAH SWT akan kalahkan kalian sekali lagi sepertimana kami menang dalam Perang Khaibar!! ALLAH SWT akan mengalahkan kalian sepertimana kalahnya bala tentera Ahzab!! ALLAH SWT pasti akan menangkan kami!!


Bersedialah wahai kaum Yahudi Israel la’natuLLAH!! Kehancuran kalian pasti tiba dan masanya semakin hampir!!

Khaibar!!! Khaibar Ya Yahud!!! Khaibar!!! Khaibar Ya Yahud!!!

ALLAHuakbar!!! ALLAHuakbar!!! ALLAHuakbar!!!


Ibn ‘AbdiLLAH As-Sarawaki
11.45 pm
5 Januari 2009, Isnin
Bintulu, Sarawak.

0 comments:

 
Ikatan Studi Islam Sarawak. Design by Wpthemedesigner. Converted To Blogger Template By Anshul Tested by Blogger Templates.